Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Miau

2019. augusztus 30. - csakegyErika

FB  bejegyzés:

Voltam olyan naiv hogy hozzászóltam  - előtte többször is a kezemre ütöttem hogy ne, ne, de nem bírtam ki és megtettem, bár ne tettem volna:

"Szerintem a kóbor macskáknak van életösztönük. Amelyik kóbor macska éhen hal, ott tényleg baj van. Ha nem etetjük MESTERSÉGESEN a kóbor macskákat, majd vadásznak ők maguknak patkányt, stb, és máris helyreáll az ökológiai egyensúly."

Aztán én marha még folytattam is:

"Ha nem etetjük őket, az életképtelenebbje elpusztul télen, vagy megeszi egy másik nála erősebb állat. Ez az élet rendje."

No nem is kell mondanom,  a Zinternet népe, épp hogy meg nem lincselt:) A legérdekesebbek hozzászólások:

                                        -----------------------------------------------------------------

Akkor etetem a kóbor cicákat, amikor akarom! Nekem ne parancsoljanak ilyeneket! Akkor a koldusnak se adjak, ha éhezik???

Te sem azért élsz mert erős vagy. Kitennélek én is vhol ahol semmi nem adott életben maradni. Nem lenne ételed, gyógyszeted, ruhád. Aztán nesze hajrá. Nem a vadonban vagyunk bakker.

Szerintem meg etessünk kóbor cicákat, és ne szemeteljünk, meg pazaroljunk ennyit.

Az utcán éhező, netán beteg állatok etetését megtiltani...hmmm...

                                 --------------------------------------------------------------------------

Hát, gyermekeim az Úrban......... én inkább nem szólok semmit. Etessétek ,  szaporítsátok az állatokat, a szót, magatokat, amit csak akartok. A következményeket meg viseljétek méltósággal, és ne mutogassatok egymásra.

Én szóltam.

Uff.

2019.08.30.

 

 

 

épp hogy meg nem lincselt

épp hogy meg nem lincselt

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr4515032566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása