Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Pukk

2020. szeptember 10. - csakegyErika

Pukizunk.

Könyvet rendeltem, és ebbe volt becsomagolva. Pici Lilikém azonnal lecsapott rá, és a testvérkéi elől kipukkantja mindet. Éljen a testvéri szeretet! Emlékszem,  pár éve annyira megtetszett nekik, hogy  2 métert vettem ebből a fantasztikus anyagból. Sosem felejtem el az eladónő felejthetetlen tekintetét, míg élek emlékezni fogok rá, mikor kedvesen megkérdezte: Csomagolni lesz? S én válaszoltam: nem , nyugi-fóliának lesz,  kidurrantjuk mindet! :)        A maradékot bevitték az iskolába, ahol az osztálytársak közelharcot  folytattak, hogy jusson nekik:)

Aztán olvastam, hogy fejlett skandináv országokban buszmegállókba ragasztanak ki ilyet, hogy amíg várnak a buszra, hasznosan teljen az idő :)

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr7516196620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása