Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Ventillátor

2020. július 11. - csakegyErika

Én vettem egy ventillátort abban az áruházban, aminek az első betűje P, a második pedig raktiker. Nem tudtuk összerakni, pedig csak 4 csavar kellett hozzá. Másnap visszavittem, és a Ventillátorokért Felelős Kollega sem tudta összerakni. Összerakott egy másikat, de az ferde volt, és nem akartam én aztat. Azt mondtam, ha a Mintadarab nem ferde, üsse kavics, kicserélhetik - ha már PONT MÁTÓL akciós, és én tegnap 3 ezer ft.tal drágábban vettem meg ....:( A szaniterosztályon keresztül vezetett az utam, kezemben A Mintadarabbal és kajabált utánam a Szaniterosztályos Kollega, hogy hova viszem, és van dobozos, azt vigyem, de én csak mentem némán , hajthatatlanul előre, mint József Attila Mamája a padlásra teregetni. Az Információs Pultnál az egyik Kollega, aki szem és fültanúja volt az Ügynek, úgy tett mintha nem hallotta volna, és nem akarta elhinni, hogy a tőle 10 cm-re levő másik Kollega már engedélyt kért és kapott a Mintadarab eladására......aztán megfordult a Kollega és elismételte , amit én is már elmondtam, és így eljöhettem. A Nagylány azt mondta, többet az életben nem jön ő ebbe az áruházba, mert még életében nem égett így...........

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr9915995944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása