Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Aki nem tud arabusul..........

2019. augusztus 16. - csakegyErika

...ne beszéljen arabusul - azaz ne másszon kilátóra ha nem bírja a lába.  Felszökkentünk, csak úgy lazán, a pannonhalmi kilátóra , kb 20 méter, én azt hittem van akkora mint egy tízemeletes, de eszerint nincs, viszont  jó nagy lépcsőfordulókkal,  görcsöt is kapott a lábam ahogy a nagykönyvben meg van írva.  Ezután még végigsétáltunk a tanösvényen, tényleg nagyon szép a kilátás. A lejövetelt inkább nem mesélem el:)

A képen egy "bumeráng"ból készített kép van, épp keresztet vetek.

Aztán másnap pihenésképpen elkezdtük az udvar rendezését. Amíg nincs füvünk, kitaláltuk, vetünk lóherét, az takar és nem engedi kinőni  a gazt. Idén már nálam magasabbra nőttek a gazok, ásóval is alig tudjuk kiszedni, elég. Vagy ők, vagy én.  Másnap úgy csoszogtam mint az öregasszonyok, lépni sem tudtam  az izomláztól.

2019-.08.15.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr6815013072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása