Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Félúton

2019. május 09. - csakegyErika

Van az "ez vagyok én, az én testem, ez a természetes, "nagy" vagyok - érted, nem kövér, hanem "nagy", stb.

Vannak akik étkezésenként meg sem állnak másfél kg.os tányérok alatt :)

Van az egészséges, a salátákon magokon élő, aki nem szennyezi a testét, aki teljes kiőrlésűt vesz csak magához,aki cukormentes minden mentes (nem azokról beszélek akiknek egészségügyi problémák miatt kell így étkezni, hanem akik  divatból tesznek így ). Akik tornázni járnak, futnak, úsznak, stb,

Vannak a lúgosítók.

És vagyok én, aki nem tartozom egyik táborhoz sem, pedig kellene. Vannak hiányosságaim - inkább feleslegeim- a kis hurkáimtól lassan ülni sem tudok, de fél adagot vacsorázok és utána gabonapelyhet küzdök le , megeszek mindent ami jön - no pacalt és tengeri cuccokat nem .

Tornázni lusta vagyok.

Akkor melyik táborhoz tartozom? Ha kérdezik,"mondja kedves Potrien",  mit mondok majd? Kell tartozni valahova? Kell magunkat katalogizálni? Van-e átjárás a táborok közt? Ez döntés kérdése, vagy kényszer szüli? Van-e közös beszédtéma ha a másik táborba tartozunk? Vagy csak udvarias társalgás?

2019.05.09.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1614817240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása