Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Süti és cukor és cukor és cukor és cukor

2018. június 21. - csakegyErika

Gyerekek, belenéztem egy sütikészítő videjjóba. Teli van sütitanácsokkal a net. Van aki  kb. mindet megsüti. Sok-sok asszony megsüti, és büszke rá, és fotózza, és meséli.......Azt hittem, sose lesz vége, a cukor csak hullott és hullott. Nem vagyok egy Schobert Norbi, de ami sok, az sokk. Már a látványtól is hányingert kaptam. Kb. 3 x borít bele 15-15 dkg cukrot, az testvérek közt is 45 dkg. Fél kiló, emberek!!! És ebben csak kb. 45 dkg cukor volt, vannak receptek, amik tocsognak a cukortól. És vannak  emberek akik ezt megeszik???? A jó életbe.  Meg a bolti fánkok amiken konkrétan cukor kéreg van, és gyerekek veszik és viszik tízóraira......betiltanám az összes szart. Ez már függőség. Olyan az agynak mint a kábítószer. Egy cérnavékony hangocska cincogja a fülébe, egyél, vigyél, egyél, vigyél...meg lehet nézni hova vezet ez. Nem az én tisztem ezen változtatni de ezek a videókat, recepteket  be kellene tiltani mert undort keltenek.

2018.06.21.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr8014063643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása