Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Húsvét hétfő

2018. április 02. - csakegyErika

Végre egy nap amikor pihenhettünk is. Azzal kezdődött hogy Barbikám elfelejtette kikapcsolni a telefon ébresztőjét, és reggel 5-kor megszólalt:( Próbáltam visszaaludni, nem ment, 7-kor felkeltem. Dolgoztam egész délelőtt, Zsolti befutott :) futás közben meglocsolt, lányok még aludtak, pizsamában és dzsekiben mentem ki :) aztán mentünk a mamához ebédre. Oda jött locsolni nagyfiam és tesóm egyik lányának udvarlója, szóval idén nem hervadunk el:) és végre egész délután és este dolgoztam, haladtam is. Szép ünnep a húsvét hétfő. Szerencsére holnap még nincs iskola, nem kellett ma készülni, tanulni, ruhák. Próbálom fejben levezényelni a költözést (szombat) nem nagyon megy. Majd pénteken pakolunk. Iszonyat.

2018.04.02.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr8813801024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása