Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Író-olvasó találkozó és divatbemutató

2018. március 27. - csakegyErika

Ma egy Náray divat-és könyv bemutatón voltam. Ezek a tapasztalataim:         

  No.1. nagyestélyire semmi szükség (nem is volt), de min. azzal tisztelem meg az előadót (+ ezzel teszem különlegessé a napot), hogy NEM farmerben és pulcsiban érkezem, úgy 100 kg felett.........

No.2.Élőben egész más. Sokkal lágyabb és emberibb, mint a Facebookon.

No.3. Ez szomorú tapasztalat: egyedül mentem, a sor szélére volt jegyem, mellettem 2 db 20 éves p.....a,  csaj ült.     Én ökör köszöntem, és a libuskák le se xartak. Csak forgatta a Gucci kendőcskéjét. Miután leültem, érkezett egy idősebb, külvárosibb pár, fel kellett állnom. ÉÉÉÉÉÉÉS  k.ö.s.z.ö.n.t.e.k. !! (mármint a pár) . Naná hogy visszaköszöntem. De csak én. Úgy látszik ez generációs probléma.

No.4. Ahogy telt az előadás, lökte N.T. a sódert, szinte ugyanazt amit már olvastam tőle itt-ott. Kb. 1-2 év lehet köztünk, ugyanazokat a poénokat, szóvicceket használja mint én, ugyanazokat a filmeket, embereket említi.........jó volt hallgatni. Annyira egy hullámhosszon voltam vele, hogy sokszor befejeztem a mondatot amit elkezdett:)

 Dedikáló sor iszonyat hosszú volt, meg se próbáltam beállni. Gondolom bámulni akarták a Jóemberek mint az Állatkertben.... no ebben nem veszek részt.

 

2018.03.27.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr5113784724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása