Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Kitiltva

2020. január 25. - csakegyErika

Hát ma kb így. 

S hogy miért?

 Az én kedves kis laptopom, amin minden van, munkak stb, mindig bekapcsol a kva képernyővédő, amit jelszóval kell feloldani. 4 karakter az egész, de én, a sok eszemmel, eszerint valahogy elüthettem és most kitiltottam magam a gépből.

Asszem kb most jött el az ideje, hogy megölöm magam.  

Zaklathatom az informatikusomat....így szombat délelőtt különben oda a munkám.

Hát az van, hogy alapból egy  NAGGGYON DURVA jelszó volt beállítva, még az informatikus tette rá, ez pedig az 1-es szám volt.  :)

De pár napja idejár a drága Barbám nyomtatni a gépemről, és én átállítottam a jelszót hogy nehogy a távollétemben elolvasson olyat, amihez semmi köze. 
Úgy emlékszem, hogy egy 4 jegyű szám volt, konkrétan egy dátum.... hát a kva gép szerint nem. Azaz én üthettem el amikor megváltoztattam.
Az informatikus vidíken van, és van a visszaállításra egy módszer, egy rendszer-lemezzel újra bebootol, aztán  stb, stb, ehhez már az ő tudása kell. Nem bonyolult, csak meghaladja a tudományomat. Ha hazaér akkor holnap, ha nem, hétfőn. Gyakran csinálja mert mások is bénáznak:)

De azt mondja, ez a win jelszó nem olyan mint a többié, telefon, bank, stb. Nem tilt le soxori próbálkozás után.

Azaz, unalmas óráimban, pl. Sztracsatella nézés közben lehet próbálkozni, :) variációk, permutációk: )

                          -------------------------------------------------------

Hogy még  fokozzam a hangulatot, nekikészülődtem a hétvégi nagymosásnak. A szennyestartó már így is túlcsordult, de hívó szavamra, miszerint mindenki haladéktalanul pakolja ki ami mosnivalója még van, 3 kis gyermek  ólálkodott lefelé hatalmas ruha-halmokkal. Csak néztem.Én ennyi ruhát kb 18 év alatt nem vettem nekik összesen, mint amit ma idehurcoltak:)

Lehet a szomszédok is hozzánk járnak titokban idecsempészni a mosnivalót? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr9415426832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása