Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Történet egy félénk pillangóról

2019. december 08. - csakegyErika

Egyszer volt , hol nem volt, találtam egy pillangót. Magányosan pihegett. Gyönyörűek voltak a színei. Késő este találtam meg, másnap újra iderepült, aztán harmadnap is, és azon kaptam magam, már várom mikor jön újra. Eleinte csak este jött, aztán nappal is, és volt hogy az egész napot itt töltötte, csak rövid időkre reppent el. Ez a pillangó a világ legfélénkebb pillangója volt, ha közelebb léptem, elrebbent.  Tudtam, lassan kell szelídíteni, mint a Kis Herceg a rókát. Már körülötte forgott az egész életem, csak azt vártam mikor jön újra, és csak nevettünk, és nevettünk. Énekeltem neki :) Nagyon megszerettem, de ezt nem mondtam el neki,  éreznie kellett. Mígnem egy  napon, magam sem tudom miért, a pillangó elrepült. Még a nevét sem tudom, de várom, hátha visszatér. Mondom, a világ legfélénkebb pillangója volt.

2019.12.08.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1115344210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása