Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Féktelenül (buszos sztori)

2019. október 15. - csakegyErika

Ma egy laza hányással indult a nap (gyermek hányt, nem én) . 2 nagyobb busszal iskolába el (kocsi még szerelőnél) én meg idehaza a szokásos. Délelőtt tettem egy kört, ügyfelek, bevásárlás, ebéd, kocsi híján busszal. Az hagyján, hogy 1 órával tovább tartott így, tömegközlekedve, de végre megvettem az Andy Vajna könyvét, (4200 ft) no azt szépen ott is felejtettem a buszon, mivel kezem csak 2 van, a csomag pedig ennek a többszöröse volt - nem számoltam utána hányszorosa. FB.ra kiírtam, és most várom, a becsületes megtaláló mikor olvassa ki és adja vissza :)

2019.10.15.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1215224374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása