Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

A telefonom én vagyok

2019. október 01. - csakegyErika

Kész, vége, megadta magát. Ez nem is lenne baj, nosza elő a pót-telefont. Ami hülyébb mint az új, és folyamatosan kikapcsol. De úgy, hogy már nem PIN-t, hanem PUK-ot kér........Kb, (kimondani is szégyen, van aki még meg sem született akkor) kb. az 1990.es évek óta van előfizetésem, a  PIN-kódom nyilván használom, de a PUK rég nincs meg...minden gyermekem minden kódja fel van írva, természetesen az én  PUK kódom nem, sose volt rá szükség. A telefon hála az égnek nem ismeri fel a SIM kártyát........tablet nem ismeri fel.................gyermekeim okos telefonjaiba nem lehet beletenni a SIM kártyát.......Este van mire el tudok indulni,   irány a Telenor, hogy működik-e még az idióta SIM kártya, és ha igen, venni egy telefont , még 8.ig nyitva van a Plázában a Euronics.     Nem tudom ti hogy vagytok vele, telefon nélkül szinte meztelennek érzem magam. Kiszolgáltatott vagyok. Konkrétan láthatatlan vagyok,  ülök mint a tök. Felhívni nem tudnak, ügyfeleim csak azt látják hogy ki vagyok kapcsolva. Mintha lementem volna a térképről. Iszonyatos érzés.

2019.10.01.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr7515186134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása