Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Megtettem volna

2019. május 09. - csakegyErika

2019.05.09.
Tudom, a csapból  is ez folyik, hogy pár év és nem lesznek növények, mert nem lesznek méhek akik beporozzák. Én nem vagyok biológus, igaz gyilkos sem, de félek tőlük, és iskolai tanárként vagy igazgatóként tuti hasonlóan döntöttem volna.Nekem sem az jutna az eszembe, hogy nézzük meg hány maradt életben és válogassuk ki mint egy modern Hamupipőke.  Gyerekek be, ajtó-ablak zár, és a kis állatkák szívfájdalom de kuka. Ha hagyták magukat söpörni, így májusban, nem mínusz 30 fokban, én is halottnak hittem volna őket. Egy csípés is elég, nemhogy 30 ezer. Ki se merem írni,  csak ide. Valószínűleg ha lennének súlyos sérültek másként bégetne a birka tömeg. sajnálom őket, persze. De magunkat jobban féltem. Láttál már feldagadt arcocskát? Nem mindig van idő mérlegelni, ezek "jó" méhek vagy gonoszak. Hetente halljuk hogy belehalt valaki egy csípésbe. Kínában pedig terápiás célokra használják.
És most jöjjön a Facebook-bejegyzés ami több ezer hozzászólást, megosztást generált:
Boros Tibor: haragos.

Ma csörög a telefonom, 11-kerületi iskola üzemeltetője hívott, hogy az iskolában van egy hatalmas méhraj, fáról verte le őket a vihar.
Egy rovarirtó cég adta ki a számom.
Mivel méhekről van szó, így ők nem tudnak velük mit csinálni.
Mivel iskoláról volt szó, azonnal indultam, hogy minnél előbb kasba kerülhessenek a méhek.

Megérkeztem, be megyek az irodában, ül bent két hölgy.

- Csókolom, méhész vagyok, szeretném befogni a rajt ami gondot okoz.

- van az udvaron egy nagy fa, az alatt voltak.
Körbe szalagoztuk, hogy a gyerekek ne menjenek oda.
De mivel leestek a fáról, így mind elpusztult.
Ezért a gondnok úrnak szóltunk hogy söpörje össze őket, és dobja ki a kukába.

Hát ez így is történt.
Kértem mutassák meg a kukát amibe kidobták az elpusztult méheket.
Ki vettem a zacskót, kinyitottam, és ez a látvány fogadott.
Kb 30.000db méh.
ÉLVE DOBTÁK KUKÁBA A VÉDETT MÉHRAJT!
A méhek több mind fele életben volt.
A többi a söpréstől elpusztult.
Csurom vizesek voltak az esőtől, ezért sikerült őket összesöpörni.
Hisz vizesen, fázóssan le vannak dermedve.

Zacskóból be tettem őket a kasba, most melegednek itthon a szobában.
Ami túléli az kap egy minike kaptárt.
És szereznem kell nekik egy anyát, mivel az övéké nem élte túl a cirok seprű símogatását.
A többi sajnos nem lát többet virágot.

Ezt egy iskola csinálta.
Akinek az lenne a dolga, hogy arra tanítsák a gyerekeket hogy védjék a természetet.

A képen a következők lehetnek: étel
Nem érhető el leírás a fényképhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3014817782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása