Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

A légy, aki másként gondolja

2020. június 01. - csakegyErika

.............mert 1 milliárd légy nem tévedhet.

A repülőkön majd  állítólag ki kell hagyni 1 v 2 ülést. A  strandokon nemtom  2 m távolság 2 ember közt? Szállodákban folyamatosan fertőtlenítenek, híradóban büszkén nyilatkoznak,  éttermekben 2 m az asztalok közt? Ezzel dicsekszenek.

szerintem:
- fele vendég = fele haszon, elbírják ezt?
- folyamatos fertőtlenítés, meg kesztyűk, erre van pénz?
 
Mi ez a parasztvakítás? Elmondom, ÉN használtam mindig gumikesztyűt, mert abban takarítom a WC-t, abban pucolom a hagymát, abban gazolok, stb, stb. egy orvosi műszer boltban veszem,  rajtam szoktak nevetni, hogy több kesztyűt használok, mint egy nőgyógyász :) 
most az egész világ kesztyűt vesz, aki  életében sosem, még az utcán is ebben jár, hiánycikk, 3.szorosára ment fel az ára, stb.
fertőtlenítő: napok óta keresek "olcsó" 300 ft-os kézmosót, de nincs, mert csak 1000-2000 ft-os fertőtlenítők vannak. és néznek rám büszkén: van fertőtlenítő! de, mondom, nekem nem kell, és néznek rám mint a marslakóra :  neeeeem?  nem!  ÉN nem fertőtlenítek.
itt, akik kva jól járnak, azok a kesztyű-és fertőtlenítő gyártók.
a repülőjegyek, szállodák , strand belépők, rohadtul meg fognak drágulni, kb a  3. szorosára tippelem.
De valószínűleg erről szólt ez az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr4215733492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása