Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

BUÉK 2018. Mert vannak még jó magyar színészek. Ballada kis titkokról és az elfogadásról.

2019. április 26. - csakegyErika

BUÉK , Magyar film, 2018. Gyerekek.......végignéztem. És én még azt hittem már nincsenek jó magyar színészek......tévedtem, vannak. Ja, és a történet is jó Aki nem ismeri nézze meg.

Van benne egy érdekes rész, amikor, nos, khm......az egyik szereplőről kiderül hogy "más". Meleg, homoszexuális, nevezzük bárhogy. Úgy adódik, hogy tévedésből sütötték rá a bélyeget, és egy másik szereplő az, aki, ami. És itt kezdődnek a problémák: ha ő az, én miért nem lehetek az? Neki beszóltok, engem elfogadtok? Mennyire, de mennyire érdekes ez a qrva nagy "elfogadás" téma. Már írtam róla korábban, mitől fogadunk el bármit, bárkit. A szomszéd hapsi dagadt disznó, de az én pasim nagy maci? Az egyik osztálytársam anyukája dagadt, de a barátnőm "nagy" ? Miért látjuk másnak azt, aki az enyém? A szomszéd alkoholista, de a párom "kis ivós ember"? Attól, hogy az enyém, már nem kövér? Nem piás?  Más szemmel nézünk, elfogadóbbak vagyunk a sajátunkkal, de a másé, az ugyanilyen, az fuj, a mienk ejnye-bejnye? A gyerek egyik osztálytársa egy kis vadállat, de az enyém eleven? Miért ez a rózsaszín szemüveg, miért szépítjük a dolgokat?  Arra azért kíváncsi lennék, az elfogadó emberek, azok tényleg vakok, nem látják azt, ami egyértelmű, csak védik a magukét? Miért nem lehet kimondani? A hazugság az , ami elrontja azt,  ami van, és pont a mellébeszéléstől lesz rossz. Álszent világban élünk.

 

2019.04.26.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr2114786686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása