Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Nézőpont kérdése

2019. március 29. - csakegyErika

Az úgy volt, hogy van egy  Egyesületünk ,ahol 3 évig dolgozunk egy adott projekten, amihez béreltünk egy irodát, a klub, stb. foglalkozásokhoz. Letelt az idő, és kiköltözünk. A bérbeadó közben hirdette, akadt is érdeklődő, de nem kelt el. Ez adta az ötletet, hogy mi lenne ha nyitnék ott egy kisebb kenyérbolt és lottózót? A hely jónak tűnt, belevágtam. Működési engedély, alkalmazott, bolti berendezés, árukészlet, pénztárgép, Cola hűtő, szállítói kapcsolatok, szóval egy komplett csomag. Pár nap után arra jutottam, hogy a hely  talán mégsem annyira központi. Láttam már, szakmámból kifolyólag, jópár csődbe ment üzletet, és ha úgy tűnik nem megy, minden ráköltött forint csak növeli a veszteséget, úgyhogy becsuktam, 1 hét után. Láttam pár boltot ami becsukott, érdeklődés hiányában, jókora veszteséggel. No eddig nem akartam eljutni.

Aki csak hallotta, biztatott a kitartásra, hogy ne adjam fel ilyen könnyen, meg hogy hónapok sőt egy év is, mire beindul, megszokják, odatalálnak. No ez az amire nekem se időm se pénzem, úgyhogy költözés, a bérelt 40 m2.ből a saját 13 m2.be :)  A cuccok persze nem férnek el, visszük ide-oda raktározni.

Ebben,bár saját, és üzletnek is van minősítve, sose kezdtem volna bele, semmiféle kereskedelembe, mindig irodaként gondoltam rá, pedig évek óta nem használtam, állt kihasználatlanul. Kiadni nem akartam, csak volt. Hát hajrá, mert nekem mindig új labdát dob fel a sors, mindig olyan jön ami még nem volt. Itt veszteni nem lehet, nincs bérleti díj és alkalmazott. Majd megszokják az ezen a környéken élők :)  Nem akartam veszni hagyni amit kiépítettem.

Mert töprengek, hogy miért kapom ezt, miért kellett elkezdenem ha már be is fejezem, de az lesz a válasz valószínűleg, hogy ez volt ami elindított. Nem feladtam, hanem létrehoztam valamit, amit költségmentesen  tudok majd működtetni.  Bízom benne hogy  jól döntöttem, túl hirtelen, de remélhetőleg jól.

És ahogy  lenni szokott, mindig minden egyszerre van, ma a 3 kislány 3 felé, egész nap költözködés, Lilikémért is később mentem a suliba, férjem ujját odacsuktuk a Cola hűtővel, kiköltözés határidő március 31, és 31.én hivatalos vagyok a barátnőm 60 éves szülinapi ebédjére:), megkeresett egy másik egyesület, hogy adjunk be közösen egy pályázatot, cégbíróság, ügyvéd, + a gyereknek kötelező közös szentmise is van, de arra nem tudunk menni, mert még délután rohanhatok kiporszívózni, hogy le tudjam adni a kulcsot, remek:)

Szurkoljatok, rám fér:)

2019.03.29.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1914727159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása