Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Ez a nap más...........

2019. február 24. - csakegyErika

á, dehogy. 

Ma van a szülina-pom-pom-pom. Anyu megkérdezte mit kérek, (ő azt szeretné ha valami extra sütit kérnék), de én egyszerű dolgokat kérek: palacsinta, stb. Most fokhagymás pirítóst kértem, és amikor mentem volna érte, mondtam neki, nem hozom el , inkább jöjjön ő el hozzánk, és itt volt egész délután, napozott a teraszon amíg teregettem , pattogatott kukoricát ettünk, a Dominika palacsintát sütött, és berobogott a nagyfiam  is, hozott egy cserép tulipánt. Más talán unalmasnak találná, de nekünk jó volt együttlenni. 
hát így bulizok én. fokhagymás pirítóssal �
2018.02.23.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr4314645495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása