Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Csak egyenesen!

2019. január 06. - csakegyErika

Ezen a fórumon (eddig legalábbis - bár máshol sem) politizáltam.

Hozzászóltam egy cikkhez. A cikk azt taglalta, hogy a legtöbb nő a FIDESZ-re szavazott. A hozzászólók pedig részletezték a nők értelmi szintjét, amiért ezt tették. Miért? Ezt tették? Ki látta? Tehát  én ártatlanul megjegyeztem, nagyon egyszerű,  innentől csak névvel és lakcímmel lehessen szavazni. Rögtön kiderülne hány nő szavazott ide és hány férfi oda. Vagy fordítva? Mert ugyebár, rájuk szavaztak a nők. Meg a nyugdíjasok. Meg a falusiak. Meg az egyetemisták. Bár a fenti csoportból még eggyel sem találkoztam aki nyíltan vállalta volna a véleményét. Hát adjuk meg a lehetőséget. Onnantól már nem lehet mismásolni, ott lenne feketén-fehéren.

Megosztó lettem.

2019.01.06.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr8014542482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása