Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

T.É.É.

2018. november 03. - csakegyErika

azaz, Titkos Éjszakai Életem. 

Ezt várom egész nap :) Mikor minden kedves gyermekem úgy hadd ne mondjam hány óra táján, de lassan és biztosan, eltűnik a jó édes....... szobájába, no akkor kezdődik az én  T.É.É.  Az én titkom az éjszakai müzlievés. Nem az evés a titok benne,  nem is az éjszaka, hanem az az egyetlen időpont, amikor végre  úgy zabálhatok meg 2-3 tálka müzlit tejjel, hogy  1. nem csöng a telefon , 2. nem jön hozzánk senki , 3. nem jön egy kedves gyermekem sem hogy anyaaaaa......... Nem anyáz senki. Alaposan nekikészülök. Mindent bekészítek, tejet, tálat, müzlit. Ha félig van a tejes doboz akkor a cserét.  És mi az oka, kérdezed kedves tapasztalatlan olvasóm? Halld a titkot. A müzli, azaz a MÜZLI - ami inkább gabonapehely de majdhogynem mindegy - egyetlen egy állapotban fogyasztható , számomra:  ha ropogós. Kevés annál rettenetesebb dolgot tudok elképzelni, mint amikor figyelmetlen vagyok, vagy megzavarnak, és elázik ez a drága eledel.  És mindezt azzal fokozom, hogy a laptop előtt falatozok, akkor olvasom el a legfontosabb híreket, Blikk és társai :) Nagy figyelmet igényel, mert a szemem a laptopon, és látatlanban kanalazok, a tej a müzlisdoboz a periferiális látás révén jut el el az őt megillető helyre, a tálkába. Sajnos sokszor mellényúlok, és életemben nem felejtem az a kedves informatikusom tekintetét, mikor segítséget kértem, mert beszorult a billentyűzet alá egy gabonapehely-darabka, és be kellett vallanom, hogy eláztattam a laptopot éjszaka tejjel........ :)

Ti se tegyetek ilyet soha.

2018.11.03.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3014342739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása