Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Nem minden kutyás vadállat :)

2018. május 01. - csakegyErika

Békés május 1-i délután, Lilikém kint rajzolgat a teraszon, és vágtat be hozzám, ki még a munka ünnepén is dolgozom bent a szobában: egy ember épp most pottyantotta oda a kutyáját a teraszunkhoz, és elment! Robogok kifelé, még hallótávolságban volt, és tettem a megjegyzéseket. Azt vakkantotta, hogy épp nem volt nála zacskó, de megy és hoz. Muhaha, válaszoltam, készül ám a  fotó és megy a Facebookra. Sajnos elég távol volt már, alig látszik a képen, de feltettem, Instagram, Facebook saját idővonalam, Győrben hallottam, Győrben közlekedünk, amit csak értem. Nem telik belé negyedóra, ÉS JÖN AZ EMBER, autóval, zacskóval, és szedi és szedi........:) meg is dicsértem azonnal, kérte az elnézést:) hát vannak még csodák:) Ja, és töröltem a posztot, és átszerkesztettem a képet:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3813883606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása