Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Menekülj ha jő az Ősanya

2018. március 19. - csakegyErika

Követek el hibákat, bizony. Kétszer lépek ugyanabba a folyóba. Hogy mit tettem? Hozzászólást írtam egy internetes cikkhez, a téma bevásárlás gyerekekkel. De lehetett volna. pl. orvoshoz megyünk gyerekekkel, stb. A Hsz-be beleírtam a gyerekek számát és azt, hogy bevásárlókocsit használtunk. No lett is erre felháborodás. Jött Ősanya, és kioktatott, hogy miért .És hogyan. Nem akartam szegényt elkeseríteni, hogy ez volt  ,ismétlem volt, mert már mindegyik gyalog jár, a koreográfia: újszülött keresztben a kocsin, 5 éves ül az ülő részben, 6 éves  lent az üdítők helyén. Később ha beültek, cipő le, és felfordítva a kocsiba be. Szóval Ősanya, aki mindenkinél mindent jobban tud. De én vagyok a hülye: 1. minek olvasom. 2. minek írok hozzászólást. 3. tudtam előre hogy jön majd 1 Ösanya. Eszembe jut magamról a vicc: Nyuszika, te miért is mentél újra oda?:)

2018.03.19.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1613753656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása