Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Pótvacsora a kutyának:)

2018. március 17. - csakegyErika

Egész nap rohangálás és munka. Dominak még ma is síszünet volt, Barbi elment pompon edzésre, mert lehet átpártol. Lilikémet 3 előtt hoztam el, 4-re edzésre ment. A kettő közt ki kellett rohanni vele az Árkádba, Unikornis jelmezt venni a jövő heti farsangra. Annyira édes benne:) Új sportot keresünk neki, kipróbálta a szivacs kézilabdát, és tetszett neki:) Én sose csíptem a kézit, se a röplabdát. Kosarazni szerettem. Lilikém amilyen kicsi és vézna, viszont nagyon fürge, és gyors észjárású. Kézis alkat. Tetszett neki nagyon, meccseztek, dobott is gólt, kapus is volt, védett ki gólokat. Holnap újra megyünk. Este 6-fél7 szedtem össze a 3 gyereket. Vacsora, nyugi. 8 körül fel akartam hívni az anyut, hogy milyen az új zuhany, de folyton foglalt volt. Több eset lehetséges: dumál a Marival a házból, akinek szómenése van. Vagy megint rossz ez a rohadt Digi, és folyton foglalt. A harmadik..... no azt inkább ki se mondom. Nem bírt nyugodni a lelkem, lányoknak mondtam hogy vigyázzanak a kicsire, én meg kocsiba ültem. Tőlünk nincs 10 perc és ott vagyok. Hallom ám az ajtó előtt hogy dumál az én jó anyám nagy hangon:) :) dumáljon is még agyon-nagyon sokáig:) édes anyucikám:) (Félek, nagyon félek, milyen lesz, ha egyszer már nem lesz:( :( Meglepődött hogy mentem de nagyon örült, kicsit beszélgettünk, küldött a kutyának kaja maradékot, részletesen elmesélte melyik hús honnan van:) Hazamentem, elemlámpával felkeltettem a kutyát, és mondtam a Mama küldött pótvacsorát:)

2018.01.30.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1013748866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása