Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Idióta szakmunkások márpedig vannak

2018. március 17. - csakegyErika

No kérem. Hát ma sem unatkoztam. Reggel nekiálltam annak a munkának, amit egyik kedves ügyfelem 30-án átküldött, de már 31.én kérdezte hogy állok. Kb 2,5 órát dolgoztam rajta, közben el kellett szaladgálnom a régi irodához, mert kedves férj-uram végre le tudta hozatni a régi ajtót. Kitérő: amikor vettük az irodát, mondta az előző tulaj, hogy kicsit csatorna szag van. Gondoltam, kibírható. Sajnos folyománya is lett: tisztelt lakók kétszer áztattak el a wc-jükben lehúzott cuccokkal. Konkrétan arra jöttem be egy téli napon, hogy elázott, de már megszáradt, és száraz petrezselymek, kitudjamiféle papírdarabkák búsulnak a szőnyegen. Iszonyú szag volt, bútorok alja is megsínylette. Biztosító nem fizetett mert nem csőtörés volt. Hiába mentem lakókhoz, közös képviselőhöz, megoldás nulla. Szőnyegcsere. Hypo. No a második után levágattam a wc kifolyó csövét, azóta eltűnt a szag, igaz, nem is lehet használni, de pár órát kibír az ember. Hát amíg várok a szállítókra, bekukkantok a wc helyiségbe, és elszörnyedve látok vizes trappogás stoplis lábnyomokat. Még ekkor sem kapcsoltam. Aztán isteni sugallat, felnyitom a wc-t, inkább ne tettem volna. Az idióta ajtósnak elmondtam, hogy rossz a wc, nem lehet használni, azt hiszed felfogta? Valamit belecsinált. Aztán ahogy lehúzta, és a víz meg a cucc elkezdett hátul kiömleni, akkor döbbent rá mit tett, betömte a barom papírtörlővel a csonkot. Asszem zsákot húzok rá és lehypózom, és majd egyszer lecseréltetem. Idióta büdös bunkó.

Aztán haza, a másik kedves ügyfélnek azonnal valami, de nem egyértelmű amit kért, és telefonálni kellett, persze nem vette fel, üzengettem neki, mert már mennem kellett és vártak. Pár óra és ez is elkészült:) Asztalos ma sem jött, holnap 100%. Eskü Efrajim Kishonnál érzem magam, ő írt efféle humoreszkeket. Csak már nem tudok kacagni:( Barbinak farsangi bulikaja az iskolába, körök, ügyintézés, csajok haza, Barbi farsangra. Munka. Este Barbi haza. manó altatás, Andersen: A kis fenyőfa olvasás, munka éjszakába nyúlóan. Szpakojnoj nocsi.

2018.02.01.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr9813748876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása