Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Emberek, itt mifelénk

2018. február 11. - csakegyErika

Egyszerűen nem értem a ZEMBEREKET. Van két oldal (több is van de ezek a leglátogatottabbak, vagy mittudomén) a Győrben hallottam és a Győrben közlekedünk. Adminokkal, akik szűrik a bejegyzéseket, és ha úri kedvük úgy tar ty ja :) , nem is kerül ki. Szóval, találtam egy rendszámtáblát. Lefotóztam az eredeti helyén, feltettem a Facebookra, gondolván, a rendszámtábla fontos, mert 1.) anélkül az autó nem közlekedhet , 2.) pótlása idő és pénz. Az egyik oldal már másnap (!!) kitette!!!! A másik a mai napig nem.....Beleírtam hogy privátban keressen a gazda és viszem oda neki hova kell. Megosztottam a sok 10 ezer fős oldalon. Láttam megosztotta vagy 3 ember(!!!!!!?????). Jött kb. 3 hozzászólás, abból egyik aszonta hogy "vigyem be a rendőrségre". Hát vidd be te haver. Vidd be, várj a rend dicső őrére, vegyenek fel veled jegyzőkönyvet, mikor -hol - mért találtad. Vártam pár napot. Közben az említett oldalakra kerültek fel a bejegyzések: találtak mobilt, bérletet, emberek osztották , az emberek ismerőseinek az ismerősei osztották és 10 percenként hálálkodtak az elvesztők. Lőtték a jó győriek a fotókat naplementékről, stb. Qrva fontos dolgokról. Csak a rencámtábla nem kellett senkinek :( :( hát elegem lett, fogtam és visszavittem az eredeti helyére, centire ugyanoda fűbe letettem, oszt csá. Találja meg aki akarja. Csináljon vele amit akar. Menjen vele rendőrségre, vagy csináljon belőle könyvjelzőt, bármit. És nekem ne mondja senki hogy emberi segítőkészség, mert az itt Győrben =0 (egyenlő a nullával). 

2017.12.21.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr3813654714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása