Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Ha lemerül az akku

2018. február 09. - csakegyErika

Ma ismét estig dolgoztam, mint hetek óta többször már. Amikor hazaértem, konkrétan kikapcsolt az agyam. Nem volt már erőm dolgozni, kinyúltam, olvastam. El vagyok havazva a munkával, de már rájöttem, hogy ne szabad túlfeszíteni a húrt. Ha érzem ez már sok, muszáj pihenni, és már nem furdal emiatt a lelkiismeret, hogy kupacokban állnak a papírok én pedig pihikézek. Eddig volt nehéz eljutni, hogy tudomásul vegyem a szervezet teljesítőképességének is van határa. Volt hogy nem vettem róla tudomást és nagy mázli hogy nem lett baj. Azt hiszem az őrangyalom folyamatosan szolgálatban volt:) Kipihenten még a munka is könnyebben megy. Inkább másnap dupla mennyiség, mint ma kóvályogva, sokat hibázva, és dög fáradtan. Szoktatok ti is ilyet csinálni? Eljutottatok eddig? Hogy MOST kell megállni, és nagy akaraterő kell a leálláshoz?

2017.11.28.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr5213648830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása