Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Mit tehetnék érted hogy elűzzem a bánatod

2018. május 20. - csakegyErika

Ezt kérdezzük sokszor magunktól kamaszokat nevel(get)ve.

Hallgassátok csak ezt a csodálatos Bródy dalt Halász Judit előadásában:

https://www.youtube.com/watch?v=R9MC8tBi0lU

Ehhez képest ma Pünkösd vasárnap finom krumplilevest főztem (újkrumpliból, ahogy kell), és rakott kelt. Szavak nincsenek milyen finom lett.

Egész délután dolgoztam, egy keveset haladtam is a munkával.

Este végre futottam is - a kis szemtelen Lilikém babakocsit tolva S.É.T.Á.L.T. !!! mellettem :) Nem a gyorsaság a lényeg hanem a kitartás. Estefelé, amikor szállnak a csodás tavasz-nyári illatok a mezőkről..... bizony:)

2018.05.20.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1313989218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása