Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Kamaszkák

2018. február 11. - csakegyErika

Ma sem történt semmi, csak dolgoztam, gyereket hurcoltam, edzés, úszás, közben egyet-egyet haza, hogy legalább ők pihenhessenek. Utolsónak a Domi végez, este 3/4 8-kor van vége az úszásnak. Sajnálom hogy semmi érdekfeszítőt nem tudok írni......vannak napok hogy csak pörög a mókuskerék, az egyetlen emberi kapcsolatom a barátnőm akivel telefonon tartom a kapcsolatot.....szép új világ. Nálatok ez hogy van? Szerencsére van kamasz lány a családban, nem telik el nap dühöngés és gyűlölködő tekintet nélkül. Este az M3-on ismétlik a Nyolc Évszak-ot. Anno imádtam, a Bubikot külön (emlékszem a napra amikor meghalt... R.I.P.), a dalokat.... "Jó veled"..... "Mért nem hiszed el"..... Beparancsoltam a szőke dühöngőmet amikor rázendített a Neoton, hogy aszongya:

"Miért nem hiszed el? Más vagyok!
Miért nem hiszed el? Felnőtt vagyok!
Miért nem hiszed el? Igazam lehet!
Miért nem hiszed el, amit én hiszek?
Irányítás nélkül is irányban maradok!
Esküszöm megmutatom én!
Nem kell féltened engem,
nem kell féltened mégsem!
Bármit csináltam, lehet, hogy nem sikerül úgy
minden, úgy, ahogy kéne, kérlek,
akkor is engedd, hogy megpróbáljam! " und so weiter.

Az a pofa:) Leírhatatlan:) Amikor valaki kamasz, azt hiszi, ő az egyetlen, az első a világtörténelemben, akivel ez megtörténik. Ő, csak ő, egyedül és elsőnek a világon érzi amit érez:) Muhaha. Kicsi nagylányom.

2017.12.04.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr5613654668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása