Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Andy Vajna

2019. október 18. - csakegyErika

Kalandos volt az út, ahogy hozzám került  A KÖNYV.  Rossz volt  a kocsi, busszal mentem a szokásos körutamra (ügyfelek, ebéd, bevásárlás),  a sok cucc lógott rajtam, nem tudtam mindenre figyelni, megvettem, és ott felejtettem a buszon a könyvet. Hiába írtam ki a FB.ra, hiába telefonálta végig a barátnőm a Volánt, aki megtalálta, el is lopta Isten hírével. Remélem minimum leszárad a keze, stb, stb, de legalább reménykedem benne hogy  nem analfabéta, és tud olvasni, nem pedig eladja a szajrét (még a blokk is benne volt hogy 4200 ft.). Fátylat rá.

Szóval, elolvastam. Nem tudom mire számítottam, ismerve Návai Anikó írásait, pletykára azért nem, azt ontja a média bőséggel. Érdekes volt nagyon - azért kíváncsi lennék rá ezer emberből hány tudja érdeklődéssel végigolvasni :) Réteg-könyv lesz ez is. Amíg ide nem költözött, nem sokat írtak róla, hogy mit ért el, szintén nem volt téma, az életét nem sokan követték.) ) Hogy milyen  ember volt Andy Vajna? Okos. Rafinált. Nyugtalan. És nagyon, nagyon magányos. Annyira süt a szomorúság ebből a könyvből, hogy megfájdult a szívem.  Azt gondolom, hogy amikor ő már M.o.ra jött, már késő volt. Azok a boldog gondtalan 80-as évek már elmúltak, azt az érzést már nem lehet átélni. Pest, Győr, gondolom az összes nagyváros ugyanúgy élt, lüktetett, és ennek vége örökre. És már nem találta a helyét, mehetett bárhova, bár egy idő után már menni sem tudott, csak gyötörték az emlékek. És a magány, hiába voltak bármennyien is körülötte, belül csak az üresség......és az nagyon fáj.

2019.10.18.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr5615232930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása