Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Csak egy szombat

2019. szeptember 22. - csakegyErika

Ugye egész héten van  hajnali kelés, meg edzésről este hazaérés, hát ma volt az Alzheimer kór világnapja, és Barbikámék is részt vettek a rendezvényen. Séta a városban, szalag osztogatás, utána egy tánc a Széchenyi téren. Délután a mama itt gazolt és napozott, és én végre elkezdtem az ablakpucolást. Tavaly elmaradt, mozgalmas nyár volt, idén nagy meleg, most eljött végre az idő. Van ahol még a védőszalagok is rajta vannak a tokon, remek szedegetni.

Éjszaka pedig megmentőt játszottam,  Barbikámék bementek a városba, és a kis barátnő amíg nem figyeltek rá, annyit ivott, hogy összehányta magát, többször is. Buszra nem tudtak szállni, Barbi telefonált hogy hívnak mentőt, de mondtam ne tegyék, mentem értük, teljes felszereléssel: baba törlő, pelenkázó alátét, óriás szemeteszsák, megpucoltuk a lányt és hazaszállítottam a szüleihez. Remélhetőleg kialussza magát és jó tanulság lesz neki, hogy az alkohol veszélyes, tudni kell hol a határ.

2019.09.21.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr5215157962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása