Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Halad az építkezés

2018. február 11. - csakegyErika

Már 3.napja viharos szél fúj. Szinte az egész országban. Az utcánkban 3 napja nincs utcai világítás, elemlámpával közlekedek esténként. Ez akkor a legromantikusabb, amikor valamiért még ki kell menni a kocsiba. Orkán és sötétség, nyami. A szomszéd utcában kidöntött egy fenyőt a szél, rádőlt egy vezetékre, az egész utcát levágta. És (mivel és-sel nem kezdünk mondatot, de én kezdek) mivel másnap iskola, munka, nem szeretnék az ott lakók helyében lenni. Tanulás-ruhavasalás-fürdés, mert a gázbojler is árammal megy.....brrr. A régi házunkban volt ilyen. Kb. du. 4-től másnap hajnalig sötétség, csend. Se tv, se számítógép. Fazékban melegítettem a vizet a kádba, gyertyákkal világítottunk:) hosszú távon mondjuk nem kéne. Nem vagyok az a természet gyermeke-típus, nem szeretem a sátorozást, semmit ami fából készül, kő, fém jöhet. Nem szeretem a barna színt. Ritka példány vagyok tudom. Bámulnak rám döbbenten a munkások: milyen nő az, aki nem szereti a szép fa színt? A teraszon egy kis lambéria? Még a nevét sem akarom hallani. Burkold el, vakolat rá oszt csá. Kösz, nem. Nem tudnék jurtában élni, nekem kell a civilizáció, az angol wc, nyaraláskor a klíma... vessetek meg. Ezek a kalandok nem nekem valók. Meghagyom azoknak a csajsziknak akik így akarnak bevágódni a pasiknál. Gürizek eleget, nem panaszképpen mondom, szeretek dolgozni, én maximálisan terhelhető vagyok, de vannak határok. És abba nem fér bele a fa. Mára ennyi, kinyúltam. De végre elindítottuk a házban a fűtést. Nem volt egy egyszerű menet, de semmi sem az. Ingajáratban jött a kazános, egész nap a telefonon lógtam, gázos, csőszerelő, villanyszerelő..... de meglett. És most hajrá, lehet száradni, hadd dolgozzon a festő és a burkoló, mert már nagyon szeretnénk költözni. Meg dolgoznék is végre az építkezés helyett:)

2017.12.11.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1413654690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása