Gondolatok, történések, csak úgy, magamnak, és annak, aki véletlenül rám talál az internet rejtett bugyraiban :) Isten irgalmazzon mindannyiunknak.

erikablog

erikablog

Valaki vár ha hazamész - Anyák napi gondolatok csak úgy

2018. május 05. - csakegyErika

Hát.......szándékom szerint a kamaszkorról szertettem volna írni, de szerintem nincs olyan szó, mondat, ami ne hangzott volna itt-ott, különböző fórumokon, oldalakon már el. Küzdünk, keményen. Vannak rossz és kevésbé rossz időszakok- ja, nem. Néha úgy érzem főbe lövöm magam, vagy őt. Azon tűnödök, mért nem mentem anno azon az édes éjszakán inkább moziba? Bár egyet már végigcsináltam, de ott áll sorban három, és cincálják az idegeimet rendesen. Tökmindegy, mi volt a mai vita-duzzogás-gyűlölködő tekintet- oka, nagyjából ugyanúgy zajlik mind. Felhívtam húgomat, nála 6 éve ketyeg a bomba, és szerinte sose lesz vége. Kérdeztem, ha beütött a krach, mit tett, mit nem tett, mi használt és mi nem? Ő próbált jóanya lenni, próbálkozott, ha szólt, az volt a baj, ha nem szólt, az volt a baj. Tettem ezt a kocsiban, jókat kacagtam, miközben mögöttem gyűlölködött a szőke csirkém:) Fel  is vette a beszélgetést a telójára és lejátszotta:) Sztem mutogatni fogja a barátnőinek de gonosz anyja van néki:) Konkrétan ma azt éreztem, hogy leiszom magam, hogy ne kelljen látnom, hallanom, vagy inkább leitatom őt, hátha úgy kuss lesz:) Ahogy jó anyához illik, egész nap úton voltam, bevásárlás, készülődés az osztálykirándulásra, anyák napjára, anyám tyúkjára, stb. Akasztás helyett elpattintottam a bandát a régi házhoz nyulazni, és megcsináltam vacsorára drága gyermekeimnek a fenti fotón látható gombásszendvicseket. Mert van kiknek csinálni, van kiért élni. Van kit szeretni. Ha arra gondolok, hány anyának ez nem adatik már meg, mert beteg, vagy már nincs akinek vacsorát készítsen - inkább gyűlölködjön csak, ez velejár a kamaszkorral. Elmúlik majd ez is. Hála istennek.

Boldog anyák napját!

Hallgassátok:

Csákányi László: Valaki vár, ha hazamész

link:

https://www.youtube.com/watch?v=my2Nyf7SpfQ

 

2018.05.05.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr4313894146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása